Νέο
Honda Civic Type R: ασυναγώνιστο
συγκρινόμενο ακόμα και με τα
θρυλικά
μοντέλα
της μάρκας
- Απαράμιλλες επιδόσεις συγκρινόμενο με όλα τα προηγούμενα μοντέλα Type R, όπως Civic, Integra, Accord και NSX
- Εντυπωσιακός υπερτροφοδοτούμενος 2.0 i-VTEC που αποδίδει πάνω από 280 PS, θέτει νέα πρότυπα ισχύος, ροπής και απόκρισης κινητήρα
- Νέο ‘+R’ mode για βελτιωμένες επιδόσεις στην πίστα
- Υψηλόστροφος κινητήρας με το “κόκκινο” στις 7.000 rpm, σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ομαλών αλλαγών σχέσεων
- Καινοτόμο σύστημα προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων προσφέρει την απόλυτη οδική συμπεριφορά για σπορ οδήγηση
- Το πρόσθετο σύστημα ‘steer axis’ ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις του τιμονιού παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση
- To Civic Type R Concept με νέο μπλε χρώμα στο περίπτερο της Honda
Λίγο
πριν ανοίξει
τις πύλες του για το κοινό η Διεθνής
Έκθεση Αυτοκινήτου το φετινό στο Παρίσι
- Mondial de
l’Automobile,
η Honda
αποκαλύπτει
συναρπαστικές νέες λεπτομέρειες από
το πολυαναμενόμενο
Civic
Type-R.
Το
νέο
καυτό
hatch – που
αναμένεται
στις
Ευρωπαϊκές
εκθέσεις
του
χρόνου
– θα
είναι
το
πιο
εξτρίμ
Type R όλων
των εποχών,
σηματοδοτώντας
το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη
μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Την
ισχύ
θα
παρέχει
ένας
2.0 i-VTEC κινητήρας
της σειράς
Earth Dreams Technology της
Honda. Αποδίδοντας
ιπποδύναμη
πάνω από
280 PS, θα
προσφέρει
απαράμιλλες
επιδόσεις
συγκριτικά
με
οποιοδήποτε
προηγούμενο
μοντέλο
Type R
– συμπεριλαμβανομένων
όλων
των
γενιών
του
Civic, και
των θρυλικών σπορ εκδόσεων των
Integra, Accord και
NSX.
Η
κινητήρια
μονάδα
του
Honda Type R πληροί
τις
αυστηρές
προδιαγραφές
εκπομπών
ρύπων
Euro 6 και
δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε
κυκλοφορεί. Αν
οι
προκάτοχοί
της
ήταν
ατμοσφαιρικοί
κινητήρες,
η
νέα
μονάδα
ωφελείται
από
έναν
υπερσυμπιεστή
για αύξηση της
ροπής
στις χαμηλές στροφές. Σε
συνδυασμό
με
υψηλές
επιδόσεις
στις
υψηλές
στροφές
--
συνώνυμο της
τεχνολογίας
VTEC της
Honda και
λατρεμένες από
τους
ιδιοκτήτες
του
Type R -θα
προσφέρει μία συναρπαστική οδηγική
εμπειρία.
Ο
Suehiro Hasshi, Large Project Leader του
Civic Type R στο
Honda R&D δήλωσε:
«Η
Honda έχει
τέσσερις
εκδόσεις
του
μοντέλου
Type R – τα
Civic, Integra, Accord και
NSX. Ο
κινητήρας
στο
νέο
Honda Civic Type R υπερέχει
όλων
σε
απόλυτη ισχύ,
ροπή και απόκριση κινητήρα.»
Ο
Hasshi-san τόνιζε
ότι
η
απήχηση
του
αυτοκινήτου
θα
είναι
πολύ
μεγαλύτερη
από ένα νέο, υψηλών επιδόσεων κινητήρα.
Αρκετές
μηχανολογικές
καινοτομίες
και
βελτιώσεις
κάνουν
το
νέο
Civic Type R το
απόλυτο αυτοκίνητο για τον οδηγό, που
θα φορά επάξια το διάσημο κόκκινο έμβλημα
‘H’.
Για
παράδειγμα, το
Civic Type R θα
σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου
μπουτόν
‘+R’ της
Honda.
Αυτό
βρίσκεται δίπλα
στο
τιμόνι
και
ενεργοποιεί
το
‘+R‘ mode που
υπόσχεται την πλέον συναρπαστική οδηγική
εμπειρία. Η
απόκριση
του
κινητήρα
μεγιστοποιείται
με τη χαρτογράφηση της ροπής να
αλλάζει σε πιο σπορ
ρύθμιση και
με έμφαση στις επιδόσεις.
Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται
πιο άμεσα και
μαζί
με
το
νέο
σύστημα
Προσαρμοζόμενων
Αποσβεστήρων
τεσσάρων
σημείων
-
Adaptive Damper System, διασφαλίζει
κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Ο
Hasshi εξηγεί:
«Στο στάνταρ πρόγραμμα, το
Civic Type R είναι
εξαιρετικά
ευέλικτο,
ένα
καθημερινό
σπορ αυτοκίνητο με απολαυστική και
άνετη επιτάχυνση.
Το
μπουτόν
‘+R’ φέρνει
στην
επιφάνεια
ένα
πιο
δυναμικό
και
σπορ
αυτοκίνητο
που ανεβάζει
την αδρεναλίνη
του οδηγού. Η
διαφορά στο χαρακτήρα είναι τεράστια.
Το
‘+R’ mode είναι
εξτρίμ: το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για
χρήση στην πίστα και αυτό θα εκτιμηθεί
από τους πραγματικούς λάτρεις της σπορ
οδήγησης.»
Ένα
ακόμα
παράδειγμα
της
καινοτόμου
φιλοσοφίας
της
Honda είναι
το σύστημα διεύθυνσης’
‘steer axis’. Για
να
υποστηρίξει
την
ισχύ
του
υπερτροφοδοτούμενο
δίλιτρου
i-VTEC κινητήρα,
το
εμπρός
σύστημα
ανάρτησης
του
νέου
Civic Type R περιλαμβάνει
αυτό το πρόσθετο μηχανικό σύστημα
με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης.
Αυτό
ελαχιστοποιεί
τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την
επιτάχυνση και
επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται
πλήρως τις οδηγικές ικανότητες του
αυτοκινήτου.
Επιπλέον,
ένα
νέο
Σύστημα
Προσαρμοζόμενων
Αποσβεστήρων
τεσσάρων
σημείων
έχει
εξελιχθεί
ειδικά
για
το
Civic Type R. Αυτό
προσαρμόζει
αυτόματα
τη
σκληρότητα
των
εμπρός
και
πίσω αποσβεστήρων σε
κλάσμα του δευτερολέπτου,
σύμφωνα
με τις οδηγικές συνθήκες.
Με
αυτό
τον
τρόπο
το
Civic Type R θα
προσφέρει
άνεση
στο
ταξίδι
ενώ
θα
γίνεται
σκληρό
και
ευέλικτο
για πιο
σπορ συμπεριφορά.
Το
νέο
Civic Type R θα
ακολουθήσει
τα
χνάρια
των
προκατόχων
του
με
εξατάχυτο,
μηχανικό
κιβώτιο.
Η ομάδα εξέλιξης τάχθηκε υπέρ αυτής της
επιλογής για μεγιστοποίηση της οδηγικής
απόλαυσης.
Ο
Hasshi εξηγεί:
«Με
το
μηχανικό
κιβώτιο
οι
οδηγοί
μπορούν
να
επιλέγουν
την
ταχύτητα
που
επιθυμούν,
για
παράδειγμα,
κατέβασμα από 5η
σε 3η
σχέση
όταν πλησιάζουν σε μία στροφή.
Φιλοσοφία
του νέου Civic
Type R είναι
να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο
για τον οδηγό, επομένως αυτή ήταν η
καλύτερη επιλογή.»
Το
νέο Civic
Type
R
δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε ώστε να
ικανοποιεί τις ανάγκες των Ευρωπαίων
οδηγών. Θα κατασκευάζεται στο προηγμένο
εργοστάσιο της Honda
στο Swindon, της
Βρετανίας, και αναμένεται στα καταστήματα
των εμπόρων κατά τη διάρκεια του 2015.
Για
να
δείτε
το
τελευταίο
Honda Civic Type R Concept car, επισκεφθείτε
το
περίπτερο
της
Honda στο
Hall 3, στο
2014 Mondial de l’Automobile. Η
συνέντευξη τύπου της Honda
θα πραγματοποιηθεί σε αυτό το περίπτερο,
στις 16.45 CET την
Πέμπτη 2
Οκτωβρίου.
Η
Ιστορία του Type
R
1992
Πρώτη
γενιά NSX
Type R (Διάθεση
μόνο στην Ιαπωνία)
Αυτό
το
αυτοκίνητο
σηματοδότησε
το
ξεκίνημα
της
ιστορίας
του
Type R. Στόχος
ήταν
η
δημιουργία
ενός
αυτοκινήτου
που
θα
προσφέρει
συναρπαστική οδηγική απόλαυση και την
ταχύτητα ενός αγωνιστικού.
Η
σχεδιαστική γλώσσα του
NSX Type R αποπνέει
την αίσθηση ενός αγωνιστικού εργαλείου
της F1. Ήταν
επίσης
η
πρώτη
φορά
που
παρουσιάστηκε
το
κόκκινο
Έμβλημα
της
Honda και
το λευκό αγωνιστικό του αμαξώματος για
το Πρωτάθλημα.
Κινητήρας:
3.0L Εξακύλινδρος
DOHC VTEC
Μέγιστη
ισχύς: 280PS /
7.300
rpm
Μέγιστη
ροπή: 30.0kg · m /
5.400
rpm
1995
Πρώτη
γενιά
Integra Type R (Διάθεση
μόνο στην Ιαπωνία)
Κινητήρας:
1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Μέγιστη
ισχύς: 200PS /
8.000
rpm
Μέγιστη
ροπή: 18.5kg · m /
7.500
rpm
1997
Πρώτη
γενιά Civic
Type R (Διάθεση
μόνο στην Ιαπωνία)
Κινητήρας:
1.6L Four-cylinder DOHC VTEC
Μέγιστη
ισχύς: 185PS /
8.200
rpm
Μέγιστη
ροπή: 16.3kg · m /
7.500
rpm
1998
Integra Type R (Διάθεση
σε Ευρώπη & ΗΠΑ.
Ήταν
το πρώτο μοντέλο
Type R που
παρουσιάστηκε στην Ευρώπη)
Κινητήρας:
1.8L Four-cylinder DOHC VTECΜέγιστη
ισχύς:
190PS / 8.000 rpmΜέγιστη
ροπή:
18.14kg · m / 7.300 rpm
1999
Accord Type R (Διάθεση
μόνο στην Ευρώπη)
Κινητήρας:
2.2L Four-cylinder DOHC i-VTECΜέγιστη
ισχύς:
212PS / 7.200 rpmΜέγιστη
ροπή:
22kg · m / 6.700 rpm
2001
Δεύτερη
Γενιά
Integra Type R (Διάθεση
μόνο στην Ιαπωνία)
Κινητήρας:
2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Μέγιστη
ισχύς:
162kW [220PS] / 8.000 rpm
Μέγιστη
ροπή:
21kg · m / 7.000 rpm
2001
Δεύτερη
Γενιά Civic
Type R (Το
πρώτο Civic
Type R διατίθεται
στην Ευρώπη)
Κινητήρας:
2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Μέγιστη
ισχύς:
162kW [220PS] / 8.000 rpm
Μέγιστη
ροπή:
21kg · m / 7.000 rpm
Ευρωπαϊκή
έκδοση:Κινητήρας:
2.0L Τετρακύλινδρος
DOHC i-VTECΜέγιστη
ισχύς:
200PS / 7,400 rpmΜέγιστη
ροπή:
20kg · m / 5,900 rpm
2002
Δεύτερη
Γενιά NSX
Type R (Διάθεση
μόνο στην Ιαπωνία)
Κινητήρας:
3.2L 6 κύλινδρος
DOHC VTEC
Μέγιστη
ισχύς:
280PS / 7.300 rpm
Μέγιστη
ροπή:
31.0kg · m / 5.300 rpm
2007
Τρίτη
Γενιά
Civic Type R
Κινητήρας:
2.0L Τετρακύλινδρος
DOHC i-VTEC
Μέγιστη
ισχύς:
225PS / 8.000 rpm
Μέγιστη
ροπή:
21.9kg · m / 6.100 rpm
2007
Τρίτη
Γενιά Civic
Type R (Ευρωπαϊκή
Έκδοση)
Κινητήρας:
2.0L Τετρακύλινδρος
DOHC i-VTEC
Μέγιστη
ισχύς:
201PS / 7.800
rpm
Μέγιστη
ροπή: 193N · m
/5.600
rpm
Επικοινωνία
:
Γιώργος
Παππάς
Δ/ντής
Εταιρικής Επικοινωνίας
Αδελφοί
Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τηλ.:
210 3483744 κιν:
6936129309
e-mail:
gpappas@saracakis.gr